ضمانت میشود کالای خریداریشده از پاساریا دارای سلامت فنی-سختافزاری و امتیاز بازگرداندن است. جهت افزایش اطمینان از سلامت سختافزار کالا، این امکان برای شما وجود دارد که طی مدتزمان درجشده در گواهی مهلت تست و امتیاز بازگرداندن کالا، کالا را بررسی و تست نمائید و طبق شرایط زیر از ضمانت آن بهرهمند شوید.
چنانچه در مدت قیدشده، حین بررسی و تست، نقص یا مشکلی در کالا مشاهده شد، پاساریا متعهد به انجام مراحل زیر است:
- 1. پاسخگویی و پشتیبانی درخصوص مشکل مربوطه (رفع مشکل؛ تعویض با کالایی یکسان در صورت عدم امکان رفع مشکل)؛
- 2. جایگزینی با کالایی مشابه در صورت نبود شرایط تعویض با کالای یکسان (با کسب رضایتِ مشتری)؛
- 3. برگشت وجه بهصورت تماموکمال به خریدار محترم، در صورت میسر نبودن موارد بالا.
- خریدار محترم تنها ظرف مدت مندرج در گواهی مهلت تست و امتیاز بازگرداندن کالا قادر است نسبت به گزارش ایرادات فنیِ احتمالی اقدام نماید. بنابراین فروشگاه پاساریا به گزارشهای مطرحشده پس از زمان مندرج ترتیب اثر نخواهد داد.
- با توجه به ماهیت کالاهای کارکرده (استوک) و اپنباکس و همینطور محدود بودن عمر مفید باتری لوازم الکترونیک همچون لپتاپ، تبلت و گوشی، پاساریا دغدغه و تلاش حداکثری خود را بر تست و حصول اطمینان از معیوب نبودن باتری کالا معطوف کرده و شارژدهیِ ممتدِ یکساعتۀ دستگاهها در حالت استفادۀ معمول (وبگردی، مشاهدۀ فیلم و موارد مشابه) را بررسی، تست و تضمین مینماید. بدیهی است این زمان با توجه به مدل پردازنده، نوع نمایشگر و بار تحمیلی به دستگاه ممکن است بیشتر باشد. لذا ضمانت سلامت باطری محدود به شارژدهیِ حداقل یک ساعت در حالت «استفادۀ معمولی» است و ارتباطی با مواردی همچون بیشینۀ ظرفیت باتری، نحوه و کیفیت خالی یا شارژ شدن باتری در حالات مختلف و... ندارد.
- انتخاب نادرست کالا توسط خریدار از نظر سلیقه، نیازهای سختافزاری و مشخصههای ظاهری-فیزیکی؛
- پاساریا درخصوص سازگاری قطعی یا نصب سیستمعاملها (ویندوز و لینوکس و...) یا نرمافزارهای مختلف با کالاهای فروختهشده تضمینی نمیدهد. بدیهیست پیش از انتخاب کالا نسبت به اطلاع از سازگاری آن با موارد مد نظر نمائیم. مشتریان محترم میتوانند بر حسب صلاحدیدشان اقدام به نصب سیستمعامل و نرمافزارهای مد نظر نمایند.
- پشیمانی از خرید؛
- نواقص ظاهری؛
- در مورد محصولات غیرآکبند، خریدار محترم این حق را دارد که، پیش از ثبت سفارش، با درخواست دریافت تصویر یا فیلم از کلیۀ زوایای کالا، از وضعیت ظاهری آن اطمینان حاصل نماید؛
- برخلاف کالاهای آکبند و نو، وجود ایرادات جزئی روی بدنۀ اکثر کالاهای غیرنو همچون کارکرده (استوک) و اپنباکس، امری متداول است. در این کالاها خط و خـش، لکه و شـکـسـتـگیهای ریز در حد عرف، پیکسل تا 4 عدد (استاندارد بینالمللی) و هالههای نوری جزئی در نمایشگر بخشی لاینفک محسوب میشود، بنابراین پاساریا هیچگونه مسئولیتی در قبال نواقص ظاهری کالا نخواهد داشت. ضمن اینکه هنگام قیمتگذاری کالاها، وجود چنین مواردی در تعیین مبلغ نهایی لحاظ میگردد.
- وجود تفاوت بین مشخصات و ویژگیها و ملحقات عنوانشده توسط پاساریا با موارد مذکور در هر منبع دیگری؛
- با توجه به ماهیت کالاهای استوک (کارکرده) و اپنباکس و برخی شرایط مرسوم زنجیرۀ تأمین پاساریا، وجود یا سلامت قطعی موارد جانبی همچون قلم، فیسآیدی، حسگر اثر انگشت، بکلایت (حتی با وجود علامت آن روی صفحهکلید)، ارجینال بودن شارژر (تمام کالاها به همراه باکیفیتترین شارژرهای موجود، کاملاً سازگار و ضمانتشده عرضه میشوند)، نو بودن یا برخورداری از گارانتی مدتدار قطعات ارتقای لپتاپ و رایانه همچون رم و حافظۀ داخلی و... که به عقیدۀ ما جزو مسائل و ابعاد ضروری کالاها نیستند، مشمول شرایط بازگرداندن کالا نیست، مگر آنکه مستقیماً توسط پاساریا مورد اشاره قرار گیرند؛
- ملاک اصلی و مرجع نهایی اطلاعات، امکانات و شرایط کالاها فقط صفحۀ اصلی کالای مربوطه در سایت پاساریا است.
- امکانات و خدمات ارائهشده در طرح گارانتی و خدمات ویژۀ پس از فروش پاساریا و نیز سایر طرحها.
- به طور کلی مهلت تست کالاهای پاساریا رایگان است، اما خریدار محترم از این امتیاز برخوردار است که تا پیش از اتمام مهلت تست، نسبت به تهیۀ بستههای گارانتی و خدمات ویژۀ پس از فروش پاساریا در مدتهای قابلانتخاب (سه ماهه و بیشتر) اقدام نماید. بدیهی است شرایط و امتیازات مهلت تست قابل تعمیم به سایر طرحها و خدمات پاساریا نخواهد بود.
- مفقودی سند گواهی مهلت تست و امتیاز بازگرداندن کالا، مخدوش شدن یا تغییر اطلاعات آن (المثنی صادر نخواهد شد)؛
- مخدوش شدن یا آسیب به برچسبهای مخصوص فروشگاه و یا عدم وجود آنها به هر شکلی؛
- ایجاد خسارات و صدمات سهوی یا عمدی به کالا و مشکلات ناشی از استفادههای غیرمعمول و نوسانات برقی.
چنانچه پس از گزارش ایرادات فنی احتمالی (به صورت غیرحضوری از طریق تماس با بخش خدمات پس از فروش پاساریا) و ارزیابی کارشناسان پاساریا مطابق با شرایط مندرج در این صفحه، وضعیت کالا مشمول شرایط بازگرداندن برای پاساریا قرار گرفت، رعایت موارد زیر ضروری خواهد بود:
- در صورت رفع موفقیتآمیز ایرادات فنی گزارششده، پاساریا در اسرع وقت نسبت به ارسال مجدد کالا اقدام خواهد کرد. در این صورت مهلت بازگرداندن کالا برای 10 روز دیگر تمدید میشود؛
- مرجع و مسئول بررسی، کارشناسی و اظهار نظر فنی در مورد کالاها فقط پاساریا است؛ بنابراین به اظهارات فنی و غیرفنی اشخاص ثالث هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد؛
- بررسی فنی و رسیدگی به مشکلات احتمالی مطرحشده از زمان تحویل کالا به پاساریا تا 5 روز کاری به طول میانجامد و اطلاعرسانی در خصوص وضعیت و مراحل رسیدگی توسط پاساریا صورت میپذیرد. لذا پیگیریهای بیمورد توسط خریدار محترم صرفاً موجب اخلال و تأخیر در فرایند رسیدگی خواهد شد؛
- به دلیل محدودیتهای واردات و سایر شرایط غیرقابل پیشبینی ممکن است فرایند تأمین قطعات مورد نیاز و یا تعمیرات احتمالی کالا طولانیتر شود؛
- چنانچه کالا، مطابق با شرایط مندرج در این صفحه، مشمول شرایط «بازگرداندن وجه» باشد، فرآیند مالی واریز وجه پرداختی تا 3 روز کاری به طول میانجامد؛
- تمامی هزینهها و مسئولیتهای مربوط به ارسال و ترابری کالا به محل فروشگاه و بازگرداندن مجدد آن بر عهدهخریدار خواهد بود. همچنین خریدار محترم باید با هماهنگی و تأیید پاساریا نسبت به ارسال کالا اقدام نماید؛ بنابراین پاساریا از پذیرفتن مرسولههای «پسکرایه» و یا بدون هماهنگی اکیداً خودداری مینماید؛
- درصورت نیاز به بازگرداندن کالا برای پاساریا، خریدار موظف است، علاوه بر سند گواهی مهلت تست، تمامی متعلقات ارسالی (هدایا، لوازم جانبی و غیره) را همراه کالا ارسال نماید؛
- پیش از بازگرداندن کالا نسبت به تهیۀ نسخۀ پشتیبان از تمام اطلاعات موجود در آن اقدام و تمام وسایل و گجتهای جانبی شخصیتان، از قبیل سیمکارت، فلش و... را جدا نمائید. پاساریا در قبال حفظ این موارد هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
در حال حاضر تمامی سفارشات بالای 2 میلیون تومان به رایگان و به صورت بیمهشده ارسال میشوند. مهمترین شرایط ارسال عبارتند از:
- با توجه به قوانین و مقررات شرکتهای ترابری (پست، تیپاکس، کالارسان و...) تنها مرسولههایی حائز بهرهمندی از شرایط بیمه هستند که در حضوری مأمور ارسال گشوده و بررسی شوند. طبق قوانین این شرکتها، هرگونه خسارت و آسیب به محتویات مرسوله در محل تحویل صورتجلسه و رسیدگی خواهد شد.
- بر اساس قوانین شرکت پست، حداکثر مبلغ پوشش بیمه 20 میلیون تومان خواهد بود.
در صورتی که در آینده اصلاحات و تغییراتی در قوانین مندرج، رویهها و خدمات پاساریا ایجاد شود، در همین صفحه بهروزرسانی و منتشر خواهد شد. بنابراین استفاده مستمر از سایت و ثبت سفارش به معنی پذیرش هرگونه تغییر خواهد بود.