منفورترین برندهای تکنولوژی
در این مطلب مجموعهای از منفورترین برندها بر اساس نظرات و گزارشهای مردم تهیه کردهایم که در ادامه به آنها میپردازیم
منفورترین برند بر اساس کشور، سونی میباشد، که بیشترین نظرات منفی را با 49٪ میزان در کانادا دریافت کرده است.
کمترین شرکت مورد علاقه در ژاپن نتفلیکس با 48٪ میزان میباشد، اما در ایالات متحده، منفورترین شرکت بر اساس شکایات اجتماعی Uber با 48.35٪ است.
همه ما میدانیم که این درصدها، مشکلات بدی را نشان میدهند، اما در مقایسه با نفرت 85٪ از تویوتا در مکزیک و نفرت 100٪ از پپسی در زیمبابوه، چیزی نیستند.
نگاهی به لیست منفورترین برندهای فناوری میاندازیم، مایکروسافت با 41٪ در رتبه اول قرار دارد و در 22 کشور مورد پسند نمیباشد. سونی در هشت و تسلا در 7 کشور بیشترین نظرات منفی را داشتهاند. اپل در ایرلند 73.33٪ و پاکستان 64.29٪ هدف اصلی خشم مردم بوده و در چهار کشور دیگر نیز پیشتاز است. بیشترین نفرت برای آمازون در آلمان 50 درصد است، اما باید این نکته را در نظر گرفت که تنها در 18 کشور در دسترس است. از برندهای جهانیتر، فیسبوک 85٪ واکنش منفی در هنگ کنگ و گوگل 43٪ را در اسرائیل کسب کرده است.
منفورترین شرکت بازی در ایالات متحده با 95.68٪ و کانادا 100٪، Game Freak شرکت ناشر بازی Pokémonاست.
برند حوزهی گیمینگ که بیشترین نفرت جهانی را بههمراه دارد Ubisoft در 23 کشور است و Capcom در رتبه دوم قرار دارد، اما فقط نروژیها از Nintendo به میزان 54٪ متنفر هستند.
همچنین در رتبهبندی کلی، شرکت تولیدکننده اسباببازی Lego جایگاه دوم با 46٪ را دارد. نتفلیکس، ردبول، نستله، ESPN و تویوتا در رتبههای بعدی قرار دارند. برند منفور بعدی، اپل با 34٪ میباشد و پس از آن هوآوی، گوگل، فیسبوک، آمازون و سپس سامسونگ قرار دارند که همگی در لیست 50 برند منفور هستند.